Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за скоростите.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за скоростите.

    Здравейте,
    имам проблем със превключването на скоростите. Не винаги се получава, но някой път влизат доста трудно, а задната даже престъргва. Също така при висока скорост предавките пак влизат не както трябва (престъргват). Та въпросът ми е дали може да се натегне съединителя за да влизат по плавно предавките или трябва да се направи нещо друго? Става въпрос за Алфа 147 1.6TS 2001г. Благодаря предварително!

  • #2
    съединителя ти не е със жило, а е хидравличен. първо си смени маслото в скоростите, ако питаш мен.
    точка

    Comment


    • #3
      А мен ако питаш си провери помпите на съединителя и самия съединител. От колко време и километри не е сменян?
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #4
        Не знам скоро я пазарих и нямам представа дали е сменян. На 94000 км е.
        Какво да им проверявам на помпите? В смисъл за какви нередности да гледам?

        Comment


        • #5
          Освен за течове, няма какво друго да провериш в домашни условия.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Къде отделя съединителя ?
            Ако не е ниско долу, ще трябва да свалиш кутията и да почистиш шлица на опашката .
            ПП: Погледни да не се е подбил шлица в главинката на феродовият диск.

            Comment


            • #7
              Проблемът е решен след смяна на маслото на скоростната кутия. Оказа се доста тъмно и имаше някакви стружки. Сега е ОК, благодаря на всички за помощта.

              Comment


              • #8
                честито. ако са ти сложили хубаво масло, назима няма да се чувстваш като шофьор на зил
                точка

                Comment


                • #9
                  Здравеите колеги..! Имам един можеби малко сложен Въпрос и мн.. ще се радвам ако някои ми помогне... Имам омасляване под съединителя. Зад турбината м/у скоростите и съединителя.. Маслото в двигателя е наред.. на Пръчката на маслото в скоростите също, Спирачната течност и тя.. Откъде ли е ? точно там има и някакъв странен болт и ламаринка (предпазна някаква сигурно) ако някои е разбрал езика на които говоря и е наясно нека каже.. Ще съм много благодарен. Ако ли не Мога да го снимам и да пратя снимка.. Колата е 147 1.9jtd 16v
                  Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                  Comment


                  • #10
                    Какво значи "под съединителя"..? Да не би да е от семеринг на коляновия вал откъм скоростната кутия (един от най-"приятните" ремонти)..?

                    Comment


                    • #11
                      еми Незнам колега може и това да е.. Еми точно посредата межу 2-те гуми зад турбината.. Към Съединителя.. Шибан ремонт ли е тоя.. ? Маи наи добре да кача снимка а ?
                      Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                      Comment


                      • #12
                        Щракни някоя снимка,но най-вероятно е от турбината.След определено време всички започват да омасляват и върдуха го завихря върху кожуха на съединителя.Трябва да се почистят маркучите, дренажа на маслото към картера и отдушника и като стегнеш хубаво скобите,известно време ще е чисто.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                          Щракни някоя снимка,но най-вероятно е от турбината.След определено време всички започват да омасляват и върдуха го завихря върху кожуха на съединителя.Трябва да се почистят маркучите, дренажа на маслото към картера и отдушника и като стегнеш хубаво скобите,известно време ще е чисто.
                          Омасляването на маркуча от турбината към кулера си го имам отдавна.. Свалях го забърсах го от вътре до и самите траби мушках праста но ми се струва че самия кулер е за почистване че маи има малко масълце вътре.. А Отностно омасляването на с-ля. е от няколко дни.. Ще я снимам и ще кача снимка.. Иначе си варви Перфекто.. Нито пуши нито нищо.. Самолет.. на 400 метра БМВ 320Д 2003 150кс.. го късам с 2/3 метра и по равно и по на нагорно Ще кача снимка....
                          Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                          Comment

                          Working...
                          X